Interart Interieurs

image015.jpgimage018.jpgimage006.jpgimage014.jpgimage009.jpgimage011.jpgimage005.jpgimage017.jpgimage003.jpgimage008.jpgimage007.jpgimage004.jpgimage019.jpgimage001.jpgimage020.jpgimage002.jpgimage010.jpgimage013.jpgimage012.jpgimage016.jpg
Interart Interieurs en uw privacy en reviewbeleid.
Wij bewaren en gebruiken het absolute minimum aan gegevens van onze klanten.

Bent u geen klant of te wel is er geen order geschreven om aan u meubels of diensten te leveren, dan verwijderen wij alle gegevens die wij van u hebben binnen 1 maand na het laatste gesprek met u. Dus belt u met ons en wij noteren uw vraag en gegevens zodat wij u kunnen terugbellen, dan zijn 1 maand nadat wij de laatste keer met u contact hebben gehad uw gegevens door ons verwijderd.

Bent u wel klant, dan bewaren wij de gegevens die wij van u gekregen hebben, zolang dat wettelijk verplicht is of als dat langer duurt zolang u garantie heeft.(maximaal 10 jaar)
Wat bewaren wij van u:
Naam, adres, telefoonnummer en email. wij koppelen dat aan de producten/ diensten die u gekocht heeft ivm de garantie op die producten.

Voor onze nieuwsbrief en aanbiedingen bewaren wij van u naam en email. Wij koppelen deze gegevens verder niet.
Wij geven u gegevens niet door aan anderen.

Uw rechten
U heeft het recht op inzage, correctie en verwijdering, tenzij dit wettelijk verplicht is.
Bijvoorbeeld de belastingdienst verplicht ons om de boekhouding dus ook uw opdracht 7 jaar te bewaren.

Heeft u vragen, dan mag u altijd contact met ons opnemen.


Reviewbeleid
Op onze site kunt u op diverse manieren een review achterlaten. Via mail, via een exern platform, via google, via facebook
We verwijderen geen (negatieve)reviews. Wel is het noodzakelijk dat we de review kunnen herleiden naar een daadwerkelijke opdracht/order van een bestaande klant als wij hierover geen zekerheid hebben en navraag hebben gedaan bij de betreffende digitale persoon en die onbeantwoord blijft zullen wij deze verwijderen.
Verder plaatsen wij zelf geen reviews en zullen optreden tegen fictieve reviews.
Het externe platform heeft haar eigen beleid om misbruik tegen te gaan. Hieronder staat hun beleid in het kort en een link naar het volldeige stuk.

Voor het verzamelen van reviews gebruiken wij de software van 5-sterrenspecialist en conformeren wij ons aan de richtlijnen van het onafhankelijke platform. Alleen klanten die daadwerkelijk een product gekocht hebben of een service-ervaring gehad hebben, worden uitgenodigd om een review te geven via 5-sterrenspecialist. Het volledige overzicht van de richtlijnen van het onafhankelijke platform van 5-sterrenspecialist kun je via deze link terugvinden https://www.5sterrenspecialist.nl/richtlijnen-voor-klantbeoordelingen
 
ALGEMENE VOORWAARDEN VAN INTERART INTERIEURS
1 ALGEMEEN
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, orderbevestiging, aankopen en overeenkomsten van Interart Interieurs vof, verder te
noemen “Interart” met haar afnemers, c.q. opdrachtgevers, verder te noemen “afnemer”, tenzij door Interart uitdrukkelijk schriftelijk anders wordt
overeengekomen.
2 Totstandkoming van de overeenkomst
a. Een overeenkomst komt pas tot stand door schriftelijke bevestiging daarvan door Interart, ook indien daaraan mondeling of telefonische
afspraken aan vooraf mochten gaan.
b. Alle offertes hebben, tenzij uit de offerte anders blijkt, een geldigheidsduur van 14 dagen, te rekenen vanaf datum afgifte offerte.
c. In geval van faillissement,surseance van betaling of beslag legging ten laste van afnemer, worden alle vorderingen terstond opeisbaar,
onverminderd haar recht om van haar eigendomsvoorbehoud gebruik te maken.
d. Interart is gerechtigd bij het aangaan van een overeenkomst een aanbetaling te vragen van 25 % van de koopsom. Eerst na ontvangst van
deze aanbetaling zal de opdracht in behandeling worden genomen.
e. Indien na het sluiten van de overeenkomst, maar voor aflevering, een prijswijziging door overheidsmaatregelen, waaronder begrepen een
wijziging in het BTW tarief, geschiedt zal deze worden door berekend naar de afnemer.
f. Indien Interart een product ontwerpt, in welke zin dan ook, behoudt zij uitdrukkelijk het intellectuele eigendomsrecht voor eventuele verstrekte
ontwerpen, afbeeldingen, tekeningen, monsters, stalen en kleurstalen, etc. Dit geldt ook na levering van de goederen.
3 Levertijd
De levertijd in de overeenkomst is indicatief. Mocht Interart niet instaat zijn te leveren binnen deze termijn, dan zal Interart nog een nadere termijn worden
gegund, welke gelijk is aan de eerste termijn. Mocht Interart na deze termijn nog altijd niet in staat zijn om te leveren dan heeft de afnemer het recht om
zonder kosten te ontbinden. Ontbinding van een overeenkomst dient bij aangetekend schrijven te geschieden. Pas na ontvangst van dit schrijven door
Interart kan de overeenkomst ontbonden worden. Interart is in geen enkel geval aansprakelijk voor eventuele schade of gevolgschade.
4 Aflevering
a. Voor aflevering neemt Interart contact op met de afnemer om een afspraak te maken over afleveringen tijd.
b. Interart is slechts gehouden de bestelde goederen achter de eerste deur op de begane grond op het afleveradres af te geven. Dit geld ook
voor apartementen en flatgebouwcomplexen. Interart verklaart zich echter bereid de betreffende goederen ook inpandig af te leveren indien
Interart dit als praktisch mogelijk acht zonder risico en zonder gebruik van hulpmiddelen. Deze inpandige aflevering geschiedt voor volledig
risico van de afnemer. Interart is niet aansprakelijk voor eventuele schade die hierbij mocht ontstaan, zowel aan de af te leveren goederen
dan wel anderszins.
c. Uit lid b volgt verder dat het de verantwoordelijkheid van de afnemer is om een aflevering inpandig mogelijk te maken. De afnemer dient dan
ook zelf vooraf te controleren of het transport door de woning, in verband met de grootte van de aangekochte goederen, mogelijk is. Tenzij
anders is afgesproken, worden de goederen alleen gelijkvloers geleverd.
d. Indien een gemaakte leveringsafspraak niet plaats kan vinden, kunnen de extra gemaakte kosten die dat met zich meebrengt in rekening
gebracht worden bij de afnemer.
5 Klachten en garantie
a. De afnemer dient de goederen direct bij ontvangst te controleren op zichtbare beschadigingen, kleurverschillen, etc. Eventuele klachten dienen
direct bij aflevering, voor het tekenen van het ontvangstbewijs op het ontvangstbewijs te worden vermeld. Latere zicht/ontvangstbeschadiging
moeten binnen redelijke termijn en uiterlijk binnen 8 dagen na levering schriftelijk gemeld worden anders zullen deze niet door Interart in
behandeling worden genomen.
b. In aanvulling op het voorgaande wordt vermeld dat afwijkingen welke het gevolg zijn van de aard van de gebruikte natuurlijke materialen of
dagelijks gebruik, geen reden geeft voor klachten. Daaronder wordt o.a. verstaan:
-Kleur, structuur, glans, maat, model verschillen bij later bestelde producten.
-Haarscheurtjes, naadwerking, krimp, uitzetting, structuur, beeld e.d. Die kunnen voorkomen bij hout en andere (natuurlijke) materialen.
-Littekens, overgangen, natuurlijke beschadigingen of beschadiging door invloeden van buitenaf bij het basis product vooraf aan het
vervaardigen van het goed.
-Kleurverschillen tussen massieve en houtgefineerde delen en kleurverschillen door zon of kunstlicht inwerking.
-Oneffenheden, beschadiging, slijtage, deuken e.d. die verband houden met de gekozen authentieke, unieke, antieke,vintage of repro
uitstraling, dat onlosmakelijk hoort bij het gekochte product.
-plooivorming, hardheidsverschillen, shading, het pletten van de pool die verband houden met het dagelijks gebruik van het goed en dat
onlosmakelijk hoort bij het gekochte product.
-klachten die te herleiden zijn door invloeden van buiten af die als schadelijk gezien kunnen worden voor de uitstraling of duurzaamheid van het
product, zoals medicijngebruik, huisdieren of kleurafgifte van kleding.
c. Voor het overige wordt op de geleverde goederen garantie verstrekt, zoals deze door de producent wordt verstrekt voor het product en
tenminste conform aan standaard CBM of CBW afschrijvend garantie.
6 Betaling
a. Tenzij anders schriftelijk is overeengekomen, dient betaling netto contant bij aflevering te geschieden.
Indien Interart de levering in gedeelten uitvoert is zij gerechtigd bij elke deellevering betaling van de afgeleverde goederen te vorden.
b. Mocht de afnemer niet in staat blijken bij de levering voor betaling zorg te dragen dan is Interart gerechtigd om de afgeleverde goederen direct
mee terug te nemen. De overeenkomst blijft echter van kracht en eventuele extra kosten, die met het retour nemen en een eventuele nieuwe
levering met zich meebrengt zullen voor rekening af de afnemer zijn. Mocht Interart er mee instemmen dat de betaling later of op een andere
wijze plaats vindt dan schriftelijk overeengekomen dan zal de afnemer een bedrag van € 50,- administratiekosten in rekening gebracht worden.
Deze betalingsafspraak zal vermeld worden op het ontvangstbewijs.
c. Mocht tijdige betaling uitblijven zal Interart conform wettelijke regelgeving de factuur ter incasso uit handen geven. De extra kosten die dat
met zich meebrengt zullen voor rekening van de afnemer zijn.
d. Zolang betaling van de geleverde goederen is uitgebleven, blijven de goederen volledig eigendom van Interart, totdat alle vorderingen en
eventuele kosten en rente volledig zijn voldaan. In die situatie heeft Interart te allen tijde het recht de geleverde goederen terug te halen, de
afnemer verplicht zich aan dit ophalen zijn volledige medewerking te verlenen. De extra gemaakte kosten van deze retour levering zijn voor
rekening van de afnemer.
7 Toepasselijk recht
Op alle overeenkomsten tussen Interart en de afnemer is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Alle geschillen waaronder begrepen welke slechts door een der partijen als zodanig worden beschouwd, voortvloeiend uit of verband houdend met de
overeenkomst waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, of over de onderhavige voorwaarden zelf, zowel van feitelijke als juridische aard, zullen
worden beslist door de bevoegde rechter in het Arrondissement Maastricht.
************
Als ik zelf een tekening maak van een meubel kan Interart Interieurs het dan maken?
Ja, geen probleem, maar als je een sparringspartner zoekt of je hulp nodig hebt dan willen we je ook graag helpen met het ontwerp.

Maken jullie ook alleen een tafelblad of nieuwe lade?
Ja, ook dat kan.

Kan ik bij jullie ook mijn bestaande tafel laten schuren?
Renovatie, doen we graag voor je.

Kan ik mijn bestaande meubels inruilen?
Nee, wij verkopen geen gebruikte tweedehands meubelen.

Moet ik aanbetalen als ik iets koop?
Nee, als u normale meubels koopt of door ons laat maken hoeft u niet aan te betalen. Voor grote volumes of uitzonderlijke opdrachten, behouden wij ons het recht om wel een aanbetaling te vragen.

Ik heb nieuw onderhoudsmiddel nodig kan ik dat bij jullie bestellen?
Ja, wij willen graag dat uw meubels mooi blijven, dus de meeste onderhoudsmiddelen hebben wij op voorraad.

Ik heb een leren bank ergens anders gekocht, ik wil onderhoudsmiddelen bij u kopen, kan dat?
Ja, dat kan, maar wij willen u graag het juiste onderhoudsmiddel verkopen, dus willen wij graag weten welk leder u heeft zodat wij u het juiste product kunnen geven. Neem dus uw oude onderhoudsmiddel mee of een leren kussen, een staal of foto's.

Ik heb nieuwe viltjes/geleiders/ wieltjes nodig voor mijn meubels?
Dat kan! Kom langs in een van de winkels of geef in een mailtje aan welke soort, maat en hoeveel u wilt dat wij opsturen.

Komen jullie ook thuis advies geven?
Ja, dat doen we graag! Neem contact op over de mogelijkheden.

Zetten jullie meubels op proef?
Ja, graag vertellen we je meer tijdens een bezoek aan onze toonzalen.

Doen jullie aan verkoopstyling?
We kunnen natuurlijk wel advies geven, maar als je meer dan alleen advies wilt hebben, dan wij hebben wel veel leuke relaties, die daar hun specialiteit van hebben gemaakt. Afhankelijk van jouw wensen kunnen we gegarandeerd wel iemand aanraden, die past bij jou.

Kan ik bij interart interieurs ook van mijn bank kussen laten bijvullen/vernieuwen?
Ja, dat doen we vaak.

Ik heb een vlek op mijn tafelblad?
We geven je graag advies over welke mogelijkheden er zijn om de vlek te verwijderen. Maak foto's of neem als dat mogelijk is het blad mee naar de winkel.

Ik heb een probleem met mijn meubels, komt u langs om advies te geven?
Als u een probleem heeft met een meubel, dat bij ons gekocht is komen wij, als u dat wenst, graag kijken. Hieraan zijn in doorgaans geen kosten verbonden. Heeft u een probleem met meubels die ergens anders zijn gekocht, dan willen wij graag tijdens een gesprek met u de mogelijkheden doornemen. Aan dit eerste gesprek zijn geen kosten verbonden.

Ik heb een vlek op mijn bank?
We geven je graag advies over welke mogelijkheden er zijn om de vlek te verwijderen. Maak foto's of neem als dat mogelijk is het kussen mee naar de winke.

Ik heb een vraag/ opmerking /klacht?
Graag horen wij meer van u. U bent welkom in onze winkels in Amstenrade en Simpelveld. Of neem contact op via email of telefoon.

Werkt het hout dat jullie gebruiken?
In al onze meubels wordt rekening gehouden met het feit dat hout werkt. Al ons massieve hout komt van gerenomeerde Nederlandse houthandels, het is gekeurd op kwaliteit en gedroogd volgens nederlandse richtlijnen, voor aflevering wordt dit gecontroleerd. Maar hout zet uit bij vochtopname en krimpt bij vochtverlies. Dit zal het altijd blijven doen, onafhankelijk van hoe lang geleden de boom gekapt is. In tegenstelling tot bijvoorbeeld metaal verandert hout niet veel van vorm onder invloed van de temperatuur, maar vooral door vocht. Als uw meubel langdurig in een droge ruimte of een vochtige ruimte staat kunt u verwachten dat het hout gaat werken. Lengte en hoogte krimp zijn bij de meeste houtsoorten te verwaarlozen, maar breedte krimp is heel normaal. Houdt rekening met werking tot 1 %, dat wil zeggen een tafelblad van 90 cm breed zou tot 9 mm breder kunnen worden, maar ook tot 9 mm smaller door krimp. Wilt u meer weten, neem gerust contact met ons op.

Ik wil graag buiten de openingstijden u zaak bezoeken?
Ook buiten openingstijden staan we graag voor u klaar.

Staat het hele assortiment op de website?
Nee, door de wisselende collecties in onze toonzalen, maar vooral door de vele maatwerkopdrachten van onze klanten zijn er altijd meer mogelijkheden in de toonzalen te zien, dan op de website. Ook ons fotoarchief van reeds afgeleverde maatwerk meubels is enkel te bekijken in de winkels. Hierin vind u meer dan 4000 foto's van meubels in diverse stijlen.

Hebben jullie een catalogus?
Nee, door de diversiteit aan mogelijkheden is dat geen optie voor ons. Wel hebben wij diverse luxe inspiratie fotoboeken in onze toonzalen liggen, die u kunt inkijken.

Leveren jullie ook aan horeca/ bedrijven/ zorg/ instellingen?
Wij leveren aan graag aan horeca/bedrijven/ zorg en-of instellingen. Dankzij onze hoge kwaliteit, brede collectie, vele maatwerkmogelijkheden en persoonlijke benadering zijn er veel redenen om te kiezen voor Interart Interieurs als partner voor uw bedrijf of instelling. Wilt u meer informatie ga dan naar onze speciale B-2-B pagina.

Betalen, hoe gaat dat?
U kunt bij ons contant of via overschrijving betalen. Wij vragen geen aanbetaling, maar als uw meubels geleverd, gemonteerd en gecontroleerd zijn, zouden wij graag betaald worden. Hierin hanteren wij het motto: “Morgen is goed, maar vandaag is beter.”

Aanbiedingen

art deco dressoir
leren stoel goedkoop
eiken tafel outletprijs met 6 houten stoelen
aanbieding nice
nappa leer fauteuil outletprijs

Nieuws

thull-klaar
Coesel makers van hoogglans mdf meubels bij Interart interieurs te zien. hoogglans lowboard hangende tv meubels in hoogglans mdf limburg parkstad sittard maastricht
sta op fauteuil op maat heerlen
Op maat gemaakte tap;ijten Interart Interieurs amstenrade maatwerk karpet
Canape de maisonsInterart Interieurs amstenrade en simpelveldMeubels op maat banken en fauteuils op maatOndiepe bank maatwerk in bankensittard maastricht heerlen heuvelland parkstad geleen
bank vintage style retro styl funky modern velvet velour
nederlands beste kwaliteit stoffen stoel
hangend tv meubel met achterwand op maat nuth
lifestyle retro landelijke kast hand geverfd white wash op maat heerlen
lotus tv

Collectie

computer werkplek
zuil
garderobe op maat gemaakt in amerikaans kersen in eigen meubelmakerij door interart Interieurs in simpelveld en amstenrade uit zuid limburg woonwinkel en meubelspeciaalzaak
tv wand massief noetn hout op maat parkstad
canadees maple speciale houtsoort ambachtelijk gemaakte keuken met poggenpohl witgoed op maat gemaakt door interart interieurs amstenrade en simpelveld vormgevers in massief hout interieurontwerpen op maat naar wens heuvelland
canadees maple speciale houtsoort ambachtelijk gemaakte keuken met poggenpohl witgoed op maat gemaakt door interart interieurs amstenrade en simpelveld vormgevers in massief hout interieurontwerpen op maat naar wens heuvelland
schuifdeur trap
canadees maple speciale houtsoort ambachtelijk gemaakte keuken met poggenpohl witgoed op maat gemaakt door interart interieurs amstenrade en simpelveld vormgevers in massief hout interieurontwerpen op maat naar wens heuvelland uitrijdbaar keuken hakblok
keuken counter in rvs en hoogglans spuitwerk bij Interart interieurs meubelmakerij uit zuid limburg heerlen sittard maastricht meubelontwerp en meubelproductie
american diner hoekbank

Contact Amstenrade

Hoofdstraat 67-69
6436CC Amstenrade
Tel: 046-442 32 88
E-mail: info@interartinterieurs.nl
Woensdag t/m vrijdag 11.00 -16.30 uur
Zaterdag van 11.00 -16.00 uur
Bezoek op afspraak is mogelijk, ook op maandag of dinsdag

Routebeschrijving

Contact Simpelveld

Nieuwe Gaasstraat 1, 2, 7a
6369VK Simpelveld
Tel: 045-544 31 61
E-mail: interart@kpnmail.nl
Dinsdag t/m vrijdag 10.30-17.30 uur
Zaterdag van 10.30-16.30 uur
's avonds op afspraak

Routebeschrijving